Pagina's

dinsdag 20 november 2012

Jed Mckenna

"Het gebrek aan contact tussen mezelf en normale mensen is er voortdurend en op alle mogelijke manieren. Het heeft altijd te maken met het feit dat ik niemand ben, een niemand die zich oppervlakkig heeft vermomd als iemand. Om in de buitenwereld te kunnen communiceren en te functioneren moet ik een personage worden. Dat is iets waar ik mij heel onprettig bij voel en wat me ook niet goed afgaat. Mijn vermomming is niet erg overtuigend en je kijkt er dan ook gemakkelijk doorheen. De mensen weten niet wat het is dat hen opvalt, maar ze weten dat er iets niet klopt. Ook al begrijpen ze het niet, op de en of andere manier voelen ze dat ik een bedrieger ben.
Ironisch genoeg vind ik"..

2 opmerkingen:

  1. nog wat beter oefenen en dan lukt het mss wel...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tjaja, dank u. mijn cursus master-class 'how to act'is nagenoeg afgesloten..

      Verwijderen