Pagina's

zaterdag 19 januari 2013

Koud

Op een klein ijsbergje vlak bij de Noordpool beert een klein ijsbeertje naar zijn moeder en vraagt: "Mam, wat voor een soort beer ben ik?" "Je bent een poolbeer,zoon," antwoordt zijn moeder. "Weet je zeker dat ik geen bruine beer ben?" vraagt hij. "Heel zeker, zoon," antwoordt ze, "je bent een poolbeer." Maar de kleine beer is niet tevreden met de antwoorden. "Mam," zegt hij, "misschien ben ik een grizzly beer?" "Waarom al deze vragen, zoon?" vraagt zijn moeder, "je bent een poolbeer!"
Dus beent de kleine ijsbeer over de ijsberg naar zijn vader. "Pap," zegt hij, "ben ik een pandabeer?" "Nee, zoon," zegt zijn vader, "je bent een poolbeer." "Geen koalabeer?" vraagt de babybeer. "Nee, je bent een poolbeer," zegt zijn vader. "Waarom al deze vragen, "vraagt zijn vader." "Omdat," kreunt de kleine beer,, "Ik het koud heb!"..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten