Pagina's

maandag 31 december 2012

Goede voornemens

Ik wil ook weer eens goede voornemens hebben voor een komend jaar, zoals gemiddelde normale mensen. Ik wil er weer bij horen. Ik wil weer kunnen kissebissen. Ik wil weer serieus in kunnen gaan op mensen die mij voorleggen niet meer te willen roken. Sterker nog ik zou graag willen dat ze het me weer eens voorleggen. Ik wil weer serieus ingaan op mensen die zeggen dat ze een nieuwe relatie willen aangaan, of die zeggen van een relatie af te willen. Sterker nog; ik wil zelf weer verbindingen aangaan met mensen, zodat ik de zekerheid heb van gezelschap, als ik dat wil. Ik wil dus niet alleen verkering, maar ver(ze)kering. Ik wil me verder bijvoorbeeld ook verdiepen in de politiek en meer open staan voor sterke verhalen. Sterker nog; ik wil veel nieuwe records gevestigd zien. Nog sterker; ik wil meer sterke verhalen (aan)horen en er wat mee doen. Ik wil me, om een voorbeeld te noemen meer druk maken en bezig houden met aangespoelde bultruggen, lijken van pesters of door de wc gespoelde goudvissen. En het lijkt me goed dat ik het komende jaar ga roken, wat meer ga drinken en seks in ere ga herstellen..Ik wens mij een gelukkig 2013..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten