Pagina's

zaterdag 1 december 2012

Douwe Tiemersma

 
“Het fundamentele in mezelf is zo overweldigend aanwezig, er is geen twijfel mogelijk meer.
Ik kan er niet meer omheen en alles verdwijnt daarin; het is stil, rustig en kalm.
Mijn vertrouwen dat het proces vanzelf verder doorgaat is groot!”
“Opengebroken is het lichaam, evenals de geest.
Dan stroomt, loopt
vrijheid die achter mij is
door mij heen naar voren
en breidt zich uit de ruimte in.
Verrassend. Het komt niet van boven.
Van boven komt "weten", directe kennis.
Van achter komt vrijheid
door mijn innerlijk heen
Naar voren zit vrede die alles heeft opengebroken.
Het rollenspel komt ten einde.
De aller-meestbijzondere rol
komt naar boven,
naamloos.
Die ga ik in.”
“Er is er alleen nog maar openheid en oneindige, oneindige , oneindige dankbaarheid, en even oneindige, oneindige liefde ,voor jou, door jou, via jou, voor alles en iedereen, die het onpersoonlijke leven heeft kunnen en mogen openbaren in dit zelfzijn.
Er was voor mij geen godsdienstige achtergrond, maar toch was het een heilig proces.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten