Pagina's

zaterdag 8 juni 2013

Niks mee te maken..en breken

Geest en lichaam houden natuurlijkerwijze van sport en uitdagingen, ze kunnen aan van alles wennen, ze kunnen ontwennen, hechten , onthechten, vergeten en weer oprakelen. Ze kunnen zich focussen en inzetten om iets voor elkaar te krijgen of juist uit de weg te gaan. Ze kunnen zich concentreren op iets of nauwelijks dan wel helemaal niet waarnemen, zich bewust, niet bewust of onderbewust zijn, ze kunnen leven en dood(s) zijn. Godweet wat ze al kunnen en niet kunnen! Hartstikke knap allemaal, maar ik ben blij dat ik er in feite niks mee te maken heb!
Iets aardiger gezegd misschien: Ik ben blij dat ik er vrij van ben c.q. weet te kunnen zijn. D.w.z. ik heb er niks mee te maken, maar ook niks mee te breken..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten