Pagina's

maandag 17 juni 2013

B-film

Afgezien van het feit dat ik de waarheid heb gevonden, ben ik ook een goed ontwikkelde en zich nog steeds ontwikkelende volwassene. Ik heb voldoende kennis van en een geïntegreerde relatie met het universum, een relatie die zo vloeiend en gemakkelijk is, zo magisch en absoluut fantastisch, zo natuurlijk en rimpelloos dat, telkens wanneer ik te maken heb met slimme, bekwame en klaarblijkelijk eerlijke mensen, ik er steeds aan moet denken dat mijn werkelijkheid, mijn veilig, gelukkig en medescheppend universum, voor hen volslagen vreemd en onbekend is. Mijn levende werkelijkheid is voor hen net zo absurd als die van hen dat is voor mij. Wat ik tegenwoordig zie als normaal, dagelijks functioneren, beschouwen de meeste mensen als iets uit een B-film, iets wat niets te maken heeft met het 'echte' leven..(Jed Mckenna)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten