Pagina's

zaterdag 23 maart 2013

Pasupatastra

Ik ben Hem,
Ik ben de Wijze.
Ik ben de superieure mens.
Ik ben de kroon der schepping.

Ik ben knettergek, beneveld, obscuur.
Ik eet als ik honger heb, slaap als ik moe ben.
Ik beweeg mee, nooit zijwaarts, nooit er tegenin.
Ik wrijf aan mijn kin op het afgesproken tijdstip.

Ik zie alleen maar patronen.
Ik heb geen oog voor detail.
Ik ga niet ergens naar toe. Waarom zou ik? Waarheen dan?
Alles komt vanzelf.
Ik kies geen partij. Ieder resultaat vind ik goed.
Ik ben alles. Alles is van mij.
Wat blijft er nog te wensen over?

Ik heb wonderbaarlijke krachten!
In restaurants krijg ik altijd de beste tafel.
Ik heb in twaalf jaar geen teen meer gestoten.
Ik kan het universum vernietigen met een gedachte.. (Jed Mckenna)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten