Pagina's

woensdag 12 september 2012

Jed McKenna

"Ik geloof niet dat ik nog ergens over nadenk. Ik kan zelfs niet bedenken waar ik over zou moeten nadenken. Als ik het probeer dan probeer ik iets voor de geest te halen waar ik eens over na kan denken, maar binnen de kortste keren verlies ik de aandacht en weg is het. Denken is voor mij een instrument. De enige reden om het van tijd tot tijd te voorschijn te halen en te gebruiken is als er iets opgeruimd moet worden. Denken is een zwaard, maar er is niet veel meer om het voor te gebruiken. Ik zwaai er wat mee in het wilde weg en doorklief de lucht, maar het zijn slechts de lege herinneringen van een oude krijger. Waar zou ik al over moeten nadenken? Godsdienst? Politiek? Zaken? Kunst? Mijn hoofd is leeg"..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten